Šola v naravi – Libeliče, 28. 11. do 2. 12. 2022

Dec 2, 2022 | Dogodki, prispevki

Libeliče – sreda in četrtek

Včerajšnji večer so nekateri preživeli ob gledanju nogometne tekme, drugi pa so se učili vezanja vozlov ter igrali družabne igre.
Današnje dopoldne smo preživeli s plezanjem na plezalni steni ter grajenjem bivakov v gozdu. Popoldne se je prva skupina učila o transportu poškodovancev, druga skupina pa se je učila o pikih, ranah in ugrizih. Zvečer nekatere čaka ogled nogometne tekme. Drugi pa se bod zabavali ob družabnih igrah. Jutri dopoldne se bomo preizkusili še v orientaciji, po kosilu pa se že vračamo nazaj v dolino proti domu.

Matic S. in Jakob P. 8.A

Libeliče – torek in sreda
V torek zvečer je prva skupina najprej igrala leteče krožnike (kan-jam), medtem je druga skupina pekla hrenovke na ognju. Do pol devetih smo bili zunaj, nato smo se pripravili na spanje.
V sredo zjutraj smo imeli bujenje ob 7.30, preoblekli smo se in se odpravili na zajtrk. Ko smo pojedli smo se pripravili na dopoldansko aktivnost, ki se je danes odvijala v vasi Libeliče. Popoldne nas čaka krajši sprehod do avstrijske meje. Dan bomo zaključili ustvarjalno in športno.

Maja G. 8.A, Katarina K. 8. C

V ponedeljek, 28. 11., smo brez težav prispeli v CŠOD. Najprej smo razpakirali, nato pa odšli na prvo dejavnost (uvod v prvo pomoč in socialne igre). Po kosilu smo imeli program o ognju in termičnih poškodbah. Za tem smo odšli na dobro večerjo, pred nočnim počitkom smo se zunaj zabavali z različnimi športnimi igrami. Nov dan se je začel z zgodnjim bujenjem. Po zajtrku se je ena skupina odpravila na AED, druga pa na nordijsko hojo (hoja s palicami). V popoldanskih urah nas čaka še več aktivnosti povezanih s prvo pomočjo. Tara RB, Kaja C. 8.c